Internet jako skuteczne narzędzie promocji firmy

Audience targeting - dotarcie do klientów.

Czasy się zmieniają, firmy praktycznie już z każdej branży muszą walczyć o klienta. Docierać do niego różnymi kanałami, zdobywać zaufanie na nowo każdego dnia. Klasyczne formy promocji jak chociażby ulotki czy wizytówki nadal są popularne. Większe znaczenie odgrywa jednak przestrzeń internetowa i ogólnie audio-wizualna. Jak możemy promować firmę przez sieci?

Social media mają moc!

Dzisiaj już większość firm istnieje w przestrzeni online. Profil na Instagramie czy Facebooku sprawdza się wyśmienicie. O ile w przypadku firmy budowlanej nie ma to ogromnego znaczenia, tak już knajpy, restauracje poprzez media społecznościowe mogą się znakomicie rozwijać. Konkursy na Facebooku, promocja nowych produktów znajdujących się w sklepie internetowych lub nowe usługi. Wszystko to naprawdę się przydaje. Social media coraz bardziej się rozwija – słynne platformy dbają, aby klient biznesowy był zadowolony. Właściwa reklama to podstawa, bez niej ani rusz.

Blogi firmowe

Firmowy blog to świetny pomysł – szczególnie jeśli chcemy, aby klient odnosił wrażenie, że jesteśmy specjalistami w danej dziedzinie. Blog firmowy sprawdza się, jeśli prowadzimy działalność wymagającą szczególnej wiedzy. Możemy dzielić się z czytelnikami swoimi przemyśleniami, spostrzeżeniami, doświadczeniami. Wręcz można powiedzieć, że klienci na to liczą – nie raz poszukują po prostu profesjonalnej porady. Jeśli mamy załóżmy na to sklep internetowy z ubraniami możemy prowadzić blog i poradami na temat ubrań, mody. Mając sklep z wyposażeniem wnętrz – możemy pisać artykuły na temat aranżacji wnętrza, wymarzonego domu/mieszkania. Tylko od nas zależy jak taki blog prowadzimy, przy dobrej organizacji pracy możemy go ciekawie i skutecznie wypromować i wypozycjonować.

Audience targeting – reklama dedykowana

Audience targeting - dotarcie do klientów.

Duża część firm inwestuje w audience targeting i reklamę dedykowaną. Dobrze się to sprawdza, ponieważ przed realizacją usługodawca przez platformę dsp sprawdza do jakich osób ma trafić ze swoim przekazem. Odbiorcami są tylko osoby zainteresowane – nie ma ryzyka tutaj, że reklama trafia tu do osób, którym temat jest całkowicie obcy. Warto zainteresować się i przyjrzeć się bliżej tej formie reklamy.

Zobacz także